شما می توانید با تبلیغات گسترده در اینستاگرام یک رسانه ی قوی برای برند خود ایجاد کنید تا برای همیشه برند خود را برای داشتن مشتری بیمه کنید. آیا محتوای مناسب برای جذب مخاطبین پیجی که قصد تبلیغ در آن را دارم ایجاد کرده ام؟ مثلا اگر پیج هدف شما بیشتر از ویدئو در پست های خود استفاده می کند، از ویدیو برای تبلیغ در آن استفاده کنید. حتماً یه برنامه ریزی بکنید حالا با توجه به استراتژی های مختلفی که برای پست گذاری وجود داره، یا هر روز، یا یه روز در میون و یا هفتگی یک یا دو تا پست به اشتراک بذارید، و پستی به اشتراک بذارید که اصول تولید محتوا رو رعایت کرده باشه، حتماً مرتبط باشه در راستای اهداف پیج شما باشه مثلاً یه فست فود چرا باید یه پست درباره خونه های درختی در شمال کشور بذاره؟ فالونیک با بیش از ۳ سال سابقه خدمت رسانی در زمینه خدمات جانبی اینستاگرام و دیجیتال مارکتینگ و افزایش و بهبود رتبه و رنک پیج های اینستاگرامی مفتخر است اعلام کند که تا به اینجای کار توانسته است بیش از ۱۰۰ پیج اینستاگرامی از جمله “حواشی هنرمندان” و “ویدیوهایِ دیدنی و دانستنی” و .. را به جایگاه و رتبه بسیار عالی برساند و در جهت افزایش لایک و افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام یک شتاب دهنده بسیار عالی برای آنها باشد !
اگر فقط برای سرگرمی یا فقط برای کسب چند میلیون پول در اینستاگرام حضور دارید، توصیه نمی کنیم این مقاله را بخوانید زیرا با عمل به توصیه هایی که به شما خواهیم کرد، می توانید صدها میلیون تومان پول برای خود بسازید! روش های که در این مقاله با شما در میان میذاریم بخشی از ترفندهای است که در دوره اینستاگرام مفصل به آنها پرداختیم. همانطور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره کردیم، اینستاگرام برنامهای تصویرمحور است که تا حد زیادی با سلیقه و حس بینایی افراد سروکار داشته و دست بر جذابیتهای قدرتمند بصری میگذارد. بیصدا یا Mute کردن به این معنا است که همچنان با شخص مقابل در ارتباط خواهید بود (یعنی همچنان او را فالو میکنید) اما محتوای او دیگر در فید شما ظاهر نمیشود. حتماً هشتگ های مرتبط با کار خود را دنبال کنید تا پست های آنها در صفحه فید یا Home شما نمایش داده شود، بعد با اون پست ها هم تعامل بگیرید، لایک، کامنت و… اینجوری اینستاگرام خیلی راحت تر هشتگ های حوزه تخصصی شما را شناسایی میکند و دقیقا حوزه فعالیت پیج شما را درک میکند این درک صحیح اینستاگرام از پیج شما در بیشتر دیده شدن شما بسیار نقش دارد.
آیا پیج مورد نظر با هشتگ های مرتبط کار من در اکسپلور یا پست های تاپ حضور دارد؟ یا پیج دیگری که در زمینه لباس کودک فعالیت داشت در زیر پست های بلاگرهای خانم که مخاطب پیج آنها بیشتر بانوان بودند مرتب کامنت های مختلفی با این مضمون میذاشت که: جدیدترین ست های کودکان با قیمت مناسب داخل پیجم ❤️ – خانم های خوش سلیقه یه سر به پیج من بزنن و… شاید بگویید بسیار سخت است که من بتوانم یک محتوای با کیفیت و مطلوب ایجاد کنم. مثلا اگر در کرج و در منطقه جهانشهر حضور دارید با زدن لوکیشن جهانشهر کرج در پست اینستاگرام می توانید توقع داشته باشید که مخاطبین بیشتری از این منطقه جذب کنید. پس به شدت مهم هستش که بتوانید تسلط خوبی روی این فرآیند داشته باشید تا بتوانید درآمد بیشتری هم بهدست آورید. اینستاگرام در حال حاضر پرکاربردترین و با امکانات ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیاست که بیش از چندین میلیون کاربر ایرانی داره پس شما میتونید کسب و کارتون رو در اینستاگرام راه اندازی کنید و اقدام به فروش در اینستاگرام کنید. لایک اینستاگرام واقعی، به لایک هایی گفته میشود که توسط اکانت های واقعی و فعال ایجاد میشود،پست شما به فالوورهای واقعی و فعال در اینستاگرام نشان داده میشود و آنها با اختیار خود پست و ویدیو اینستاگرام شما را لایک میکنند.
روشهای افزایش فالوور اینستاگرام بسیار play.google.com/store/apps/details?id=com.fastinstaapp زیاد است. در این مقاله قصد داریم انواع روشهای ساخت اکانت و ورود به اینستاگرام را آموزش دهیم. ما در این مطلب تمام سعی خود را کردیم که روشهای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. 7. در پایین صفحه دو گزینه (Your Story) و (Close Friends) وجود دارد که با انتخاب گزینه اول، استوری برای تمام فالوئرهای شما و با انتخاب گزینه دوم، تنها برای افرادی که آنها را در لیست دوستان نزدیک قرار دادهاید، قابل مشاهده خواهد بود. حتی کسانی که رقیب شما نیستن اما محصول شما و آنها با یکدیگر مکمل هستند. با اینکار در واقع هم پیج خودتان را تبلیغ کرده اید و هم با پیج رقیب خود تعامل گرفته اید و این تعامل میتواند حتی یک دوستی بین شما و صاحب آن پیج ایجاد کند.
برای پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که برنامه افزایش فالوور اینستاگرام فقط فالوورهای فیک و غیر واقعی را به پیج شما سرازیر میکنند و ربات افزایش فالوور اینستاگرام هم باتوجه به نحوه انجام فعالیتهای ربات، با وجود جذب فالوور واقعی اما بسیار ناکارآمد است و جذب 10.000 فالوور از طریق ربات افزایش فالوور اینستاگرام به اندازه جذب 500 فالوور واقعی توسط خودتان تاثیر و بازدید به همراه ندارد. حتی اگر صاحب پیج هم کامنت شما را پاسخ دهد شانس دیده شدن شما را چندبرابر میکند. یک نکته دیگر اینکه قبل از تبادل اینگیجمنت یا نرخ تعامل استوری فرد را بررسی کنید و از او بخواهید حتی برای شما یک اسکرین شات از بازدید استوری خود بفرستد. وقتی درون یک استوری تگ میشوید، پیامی دایرکت به دستتان رسیده و این موضوع را به اطلاع میرساند. می توانید ربات اینستاگرام تان را تنظیم کنید تا زمانی که یک نفر جدید صفحه ی شما را فالو کرد یک پیام دایرکت جهت تشکر و معرفی کسب و کارتان برای این فالوور جدید ارسال شود ، مشتریان ما با این کار توانسته اند فروش خود را در اینستاگرام ۲ برابر کنند و فالوور های ثابت و وفادار جذب کنند!
یکی از روش های رایج که این روزها حتماً شما هم در اینستاگرام مشاهده کردید، کامنت مارکتینگ است. ۱۱. بعد از اینکه چت ویدیویی را آغاز کردید، با انتخاب آن چت در لیست فعالیتهای مسنجر خود میتوانید به آن گروه دسترسی پیدا کنید. با تکرار این کامنت ها در پیج های شلوع و یا پیج های مرتبط با کار ما، باعث میشه که افراد بیشتری به پیج شما سر بزنن و اگر محتوای پیج شما مناسب بود شمارو دنبال کنن. رشد طبیعی ذره ذره اتفاق میفته و دونه دونه پیج شما رشد میکنه و در این روش شاید زمان بیشتری از شما بگیره اما شما اصولی و قدم به قدم جلو میرید که این برای شما ارزش بسیار زیادی داره و چون فالوورهای که شما ذره ذره جذب کرده اید واقعی هستند و یک انسان شما را دنبال میکنه و پست های شمارو میبینه، پس میتونه از شما خرید هم داشته باشه و هر یه فالووری که شما میگیری در واقع یک انسان واقعی شما رو دنبال میکنه و حتی میتونه یک فروش برای شما باشه… اما به طور کلی باید بدانید که استفاده از روشهایی صحیح، اصولی و مناسب با پیج، میتواند باعث شود تا احتمال دریافت نتیجه مناسب بسیار بالاتر رود.
باز هم خلاقیت و نبوغ شما در ایجاد ارتباط بسیار نقش مهمی داره… شما باید بدانید که احترام به مخاطب در شبکه های اجتماعی با ایجاد پست هایی جذاب و با گرافیک مناسب القا می شود. با این آپ شما می توانید فالوورهای خود را برگردانید و آن ها را افزایش دهید. در اینستاگرام، بیش از هر بستر رسانهی اجتماعی دیگری، هر هشتگی که استفاده میکنید پتانسیل آن را دارد که آن پست – و برندتان به طور کلی – را برای مخاطبان جدیدی باز کند. این برنامه تجربیات یکپارچه ی کاربر را در Android و iOS ارائه می دهد و فالوورهای واقعی برای شما فراهم می کند. البته مسلما بسیار سخت است که شما بتوانید تولید محتوای مناسبی برای پیج خود به صورت گرافیکی و همه گیر با ایده مناسب داشته باشید. برنامه ریزی درج محتوا: شما باید از کلیه ابزارهای اینستاگرام استفاده کنید و در زمان بندی های مناسب اقدام به درج محتوا با مطالب مرتبط با کسب و کارتان نمایید. در هنگام تبلیغ دادن به ساعت درج تبلیغ توجه کنید.
اگر بخواهیم یک تعریف خشک از اینستاگرام ارائه دهیم میگوییم یک شبکه اجتماعی است که افراد با به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم در آن فعالیت میکنند. اکنون اکانت اینستاگرام شما ساخته شده است و میتوانید از آن استفاده کنید. اگر از آلبوم اسلایدی تصاویر استفاده می کند شما هم پست آلبومی برای تبلیغ قرار دهید. اینکار اگر با سیاست انجام شود میتواند توجه آن پیج را به شما جلب کند و حتی در ازای تشکر از شما پیج شما را مجدد در استوری Re Share (اشتراک مجدد) کند. در این قسمت اینستاگرام با توجه به علایق شما و پست هایی که ذخیره و لایک کرده اید و البته پست هایی که تعداد زیادی لایک شده اند را میتوانیسد مشاهده نمایید.
اگر آن را طوری بنویسید که مخاطب بر روی عبارت more کلیک کند بازی را برده اید. شما توسط آن می توانید مخاطبین را درگیر مطلب خود کنید. ما در اینجا افزایش فالوور اینستاگرام به صورت کاملا واقعی را به شما آموزش می دهیم. از اینجا شروع کنم که اصلاً رشد طبیعی و ارگانیک چیست؟ بیو فرصتی برای بیان این است که موضوع پیج شما چیست و فالوورها را ترغیب به مشارکت در پیج شما میکند. علامت اینستا چیست؛ آیکون اینستاگرام چیست؟ بهترین زمان پست گذاشتن در اینستا وابستگی مستقیمی به پرسونای کاربری و روز هفته دارد. بعد از انجام این مراحل، میتوانید با ورود به اینستا از پیج خود استفاده کنید.
اگر تعامل خوبی با مخاطبین خود داشته باشید اونها به رایگان اینکار رو برای شما میکنن. این روش رو اگر بدرستی انجامش بدید دقیقا مثل کامنت مارکتینگ میتونه برای شما نتیجه های عالی داشته باشه… بجاش میتونه یه ویدیو جذاب از کش اومدن یه پیتزا بذاره… پیگیری در این کار مطمئنا میتونه به افزایش فالوور اینستاگرام شما منجر بشه. همین امر باعث میشود تا احتمال این که پستهای شما را بیشتر لایک کنند، افزایش یابد. آنالیز آمار پیج: بررسی دقیق مخاطبان و تعداد بازدید پروفایل و هر پست و تلاش برای افزایش روزانه این تعداد می تواند منجر به پیروزی شما در بازاریابی اینستاگرام شود. 12.فعالیت خود در اینستاگرام را آنالیز کنید! اینستاگرام بهعنوان یکی از محبوبترین شبکههای مجازی در سراسر جهان، انواع امکانات را برای دستیابی به موفقیت در اختیار کاربران قرار داده تا با استفاده از آنها بتوانند درآمد بسیار زیادی را به دست آورند.