با استفاده از این فرآیند، تعیین صحیح پارامترهای منطقهای یک کمپین تبلیغاتی آسانتر میشود، خواه این مسئله تأکید بر مناطق توزیع خاص باشد یا به دنبال دید عمومیتر باشد. به همین دلیل است که مکان یک بیلبورد باید با دقت انتخاب شود تا امکان ارتباط هدفمند فراهم شود. به لطف دیجیتال مارکتینگ، این کانال ارتباطی اکنون از آخرین پیشرفت های تکنولوژیک بهره می برد. در واقع، تبلیغ یک نام تجاری بر اساس محتوای پیامی که قرار است منتقل شود، بلکه بر اساس کیفیت بصری رسانه مورد استفاده است.
همانطور که همه ما در میادین اصلی شهر ، سر در ادارات ، مجموعه های ورزشی و …. می بینیم همه به تلویزیون های شهری مجهز شده اند و از این روش برای تبلیغات محیطی و مطلع کردن مشتریان و مخاطبان خود از خبر های مجموعه یا محل کسب و کار خود استفاده می کنند . به این معنی که ویدئو وال ها این قابلیت را به کاربر می دهند که از تمامی نمایشگرها به صورتهمزمان برای نمایش یک تصویر استفاده نمایند. و یا آنها را برای نمایش تصاویر گوناگون دسته بندی نموده و ابعاد هر دسته از تصاویر را نیز تعیین نماید. از همین رو، به دلیل اهمیت فوق العاده زیاد این موضوع، بسیاری از شرکت های مهندسی خارجی و حتی ایرانی در صدد ارائه راه حل هایی برای معرفی بهتر محصولات و خدمات تلویزیون شهری اماکن ورزشی برآمدند. نمونه های اولیه تابلوهای روان دارای امکانات محدودی بودند به گونه ای که به طور کامل تحت نظر شرکت سازنده بودند و ایجاد هرگونه تغییر در اشکال و جلوه های بصری و نیز متن ها باید توسط خود شرکت سازنده اعمال می شد.
فروش مستقیم تلویزیون شهری تابلو روان
تلویزیون شهری چرخشی 360 درجه کشور درب جنوبی حرم عبدالعظیم الحسنی ( ع ) شهر ری – تهران – اسکوربرد… برای اجاره شیک ترین مبل نمایشگاهی ؛ نیم ست و مبلمان همچنین اجاره کامل تجهیزات نمایشگاهی… فروش تجهیزات پذیرایی ؛ گرمایشی و سرمایشی ؛ نور پردازی ؛ صدا و تصویر ؛ انواع میز و صندلی…
تلویزیون شهری و تابلو روان قیمت تلویزیون شهری و داخل سالن | asilight
این مزایا به خودی خود میتوانند کاربران را به روی آوردن به سیستمهای نمایش یکپارچه تشویق نمایند. بسته به نوع صفحه نمایش و نحوه نصب، ویدئو والها را میتوان بصورت مسطح، منحنی حتی سه بعدی ساخت. همچنین این امکان وجود دارد آنها را به اندازه ای کوچک ساخت که قابل حمل باشند .
- رزولویشن و کیفیت بسیار بالا، شدت نور استاندارد و رفرش ریت (تجدید سازی تصویر) بالا، مصرف و وزن پایین تر از نمونه Outdoor از جمله مزیتهای تلویزیون ایندور است.
- قبل از سرمایه گذاری در اجاره تلویزیون شهری ، باید بدانید که میزان آگاهی از تبلیغات نمایشگرهای شهری در طول سال کم و بیش ثابت می ماند.
- بنابراین امکان استفاده از آنها در محیط های با نور طبیعی یا مصنوعی زیاد بدون نیاز به پوشاندن یا خاموش کردن این منابع وجود دارد.
- این بخش از سیستم یک رابط برای کنترل صفحه نمایش، پردازشگر و منابع محتوایی فراهم می نماید.
- علاوه بر مزیت های کیفی ذکر شده، خوب است به مزیت های کمی و بررسی شده تلویزیون شهری به شرح زیر نیز توجه شود.
انواع صفحه نمایش بزرگ تنوع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. امروزه دیگر استفاده از تلویزیون شهری در پاساژها و مجتمعها یکی از امکانات زیرساختی و پایهای مثل ایجاد ویترین محسوب میشود و برای نمایش اطلاعات واحدهای تجاری به کار برده میشود. تلویزیون شهری داخل سالن از انواع تلویزیون شهری است که در پاساژ ها و مجتمع های تجاری استفاده می شود. ، نمایشگرهای بزرگی هستند که در اماکن عمومی مورد استفاده قرار میگیرند. انواع تلویزیون شهری بر اساس تکنولوژی نمایشگر، اندازه، محل قرارگیری، و نحوه نصب از یکدیگر متمایز میشوند. پیشرفت تکنولوژی صفحه نمایشگرهای دیجیتال در دهههای اخیر باعث شده برندهای عمده و معتبر بینالمللی از سامسونگ و الجی گرفته تا برندهای اروپایی و امریکایی اقدام به تولید انواع تلویزیون شهری کنند.
تماس