زیبایی بصری مغازه بسیار مهم است؛ رنگ های به کار رفته در زمینه باید به گونه ای باشند که چشم ببینده را آزار ندهند. همچنین نمای خارجی فروشگاه هم مهم است. همچنین بنا به درخواست کارفرما کانتر مغازه که از حیث امنیتی بسیار مهم بود، برون سپاری کرده و به صورت گاوصندوق های به هم چسبیده با ورق دوبل درست کردیم. همچنین به دلیل قدیمی بودن پاساژ و عدم امنیت دیوارهای مشترک بین مغازه ها، درخواست برقراری امنیت و مسلح کردن دیوارها و حفظ کامل امنیت نیز جزو خواسته های کارفرما در اولویت کار ما قرار گرفت. بنابراین بهتر است کار خود را به کاردان بسپارید و از همان ابتدا لوگو جواهرات خود را به صورت اصولی و تخصصی طراحی کنید.
استفاده از طرحها و فونتهای ساده برای لوگو جواهر فروشی بسیار مناسب هستند و جذابیت بصری لوگوی شما را دو چندان میکنند. قسمت اول شامل یک جواهر فروشی می باشد که محیط آن دارای خصوصیات اشرافی است و طراحی آن را با استفاده از دکوراسیون داخلی کلاسیک، نورپردازی و رنگ طراحی داخلی طلا فروشی انجام داده است. با استفاده از ۶ نکته مهمی که در رابطه با چیدمان ویترین و دکوراسیون طلا فروشی ها در این مقاله قرار داده ایم، می توانید دکوراسیون طلا فروشی شیک و لاکچری داشته باشید. طراحی داخلی مغازه طلا فروشی نقش بسیار مهمی در میزان جذب مشتری و فروش و درآمد مغازه دارد. با طراحی پویا همچنین میزان خلاقیت و سلیقه خود در کار را به مخاطبانتان نشان میدهید و توجه آنان را به برند و محصولات خود جلب خواهید کرد.
بدین ترتیب کسب و کار شما با محیط اطراف به نوعی متناسب شده و همگام با تغییرات و یا مناسبتهای مختلف پیش میروید و همواره حرفی برای گفتن و چیز جدیدی برای ارائه خواهید داشت. در مرحله طراحی طلافروشی سعی کردیم با ارائه آلترناتیوهای مختلف در دو سبک مدرن و کلاسیک سلیقه کارفرما دستمان بیاید که پس از رفت و برگشت های متوالی بر اجرای طرح کلاسیک توافق شد. برای کسب موفقیت در حرفه طلافروشی، طراحی فضای مناسب برای ارائه کالا قطعا یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیرگذار برای شروع کار است. از مشاغلی که امنیت فروشگاه و همینطور محل کسب و کار را از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است (طلافروشی) میباشد. شغل جواهر فروشی نیز از جمله مشاغلی است که توجه به جنبههای زیبایی شناسی در آن از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین جهت طراحی لوگو در این شغل به عنوان یک ضرورت در نظر گرفته میشود و موجب رشد و پیشرفت آن خواهد شد. طلا و جواهر فروشی از جمله مشاغلی است که توجه به ظرافت و جذابیتهای بصری المانهای مختلف در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
به خصوص اگر این فضا طلافروشی باشد و هدف از نورپردازی دو برابر کردن زرق و برق طلاجات و جواهرات داخل ویترین باشد. برای حفظ نمای بیرونی ویترین درنظر گرفته می شود. تمامی تجهیزات و المان های داخلی به طور اختصاصی برای این فروشگاه ساخته شده است. استفاده از تجهیزات امنیتی: از بایدهای جواهر فروشی وجود داشتن سیستم امنیتی منحصر به فرد است. زمان اندک مجاز برای تعطیلی فروشگاه و عدم وجود فضای کافی برای فعالیت های کارگاهی در محل و عملیات درجا، موجب انجام عملیات اجرایی پیشساخته و کدگذاری اجزای فضا از جمله مکعب های کرومی دیوار و سقف شده است.
امیدواریم دید خوبی نسبت به طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی گرفته باشید؛ یادتان باشد که شاید نتوانید تمام موارد مربوط به این ایده ها رعایت کنید؛ پس بهتر است اقدام به ایده برداری نکته از هر یک از ایده های طراحی داخلی مغازه طلا فروشی داشته باشید و یا حتی می توانید با شرکت دکوراسیون داخلی رادان گلس تماس بگیرد و طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی خود را به آنها بسپارید. ویترین هر مغازه اولین چیزی است که مشتری میبیند؛ بنابراین طلافروشان میتوانند برای جذب مشتری بر دکوراسیون ویترین مغازه مانور دهند. ویترین مغازه ها اولین قسمتی است که مشتری ها با ان رو به رو میشود. با استفاده از یک نورپردازی مناسب می توانید یک محصول خاص را در ویترین مغازه خود به عنوان نقطه کانونی تبدیل کنید و آنرا در مرکز دید همگان قرار دهید تا توسط همین جنس خاص مشتریان به داخل مغازه کشیده شوند و مدل های دیگر را نیز بررسی کنند. سیرکولاسیون (مسیر رفت و آمد) یا مسیر حرکتی مشتریان در مغازه باید طوری باشد که وقتی وارد مغازه میشوند بتوانند مسیر را به راحتی طی کنند. به طوری که مشتری شما وقتی به این نقطه می رسد تصمیم می گیرد که حرکت خود را ادامه دهد یا مغازه را ترک کند.
در حال حاضر طراحان داخلی هر چه در این عرصه مهارت و آموزشهای لازم را کسب کرده باشند و در این راستا به تجربیات، سرعت و دقت خود در این حوزه اضافه کرده باشند، در اجرا کردن طراحی داخلی مغازه موفق تر بوده و راندمان مطلوب تری را برای مالکان فراهم میکنند. طراحی لوگو یکی از اقدامات مهم هر کسب و کار در جهت برندسازی و شکل گیری شخصیت برند است که با هدف ایجاد تمایز، هویت بخشی به برند و جلب توجه و اعتماد مخاطبان انجام میشود. بهطور کلی کسب مهارت در این زمینهها موجب موفقیت هرچه بیشتر در این کسب و کار خواهد شد. این پروژه ملهم از تالار آینه کاخ گلستان با پوشش سرتاسری بدنه دیوارها و سقف می باشد. طراحی یک دکور زیبا برای طلافروشی با مزایای زیادی همراه است.
برخی لوگوهای جواهرسازی نیز با فونت نستعلیق سنتی طراحی میشوند که این فونت برای لوگو جواهرات مناسب بوده و توجه مخاطب را جلب میکند و به نوعی حس تجمل را در آنها ایجاد خواهد کرد. با توجه به این موضوع ایجاد طرحی منحصر به فرد و باکیفیت امری ضروری بود. آنها گفتند که ، نیویورک با طراحی مدرن و با الهام از این معماری بسیار زیبا ، جلوه ای کاملاً جدید به وجود می آورد و روح را منعکس می کند. لوگوی جواهر فروشی باید با حوزه فعالیت این شغل ارتباط معنایی نزدیکی داشته باشد تا تصویر ذهنی مثبتی را در ذهن مخاطبان به وجود آورد. برخی افراد نیز برای طراحی لوگو طلا جواهر از نرم افزارهای مختلف و قالبهای از پیش آماده شده آنها استفاده میکنند. این واحد تجاری پیش تر، به صورت فروشگاه لوازم ورزشی بود و در آن اصطلاحاً بالکن نیم طبقه ای با سقف سبک زده شده بود که به پیشنهاد ما این سقف رو برداشته و ارتفاع موجود را به 3.5 متر افزایش دادیم که با این کار سعی کردیم فضای داخل مغازه را بزرگتر و دلبازتر جلوه دهیم.
به طور کلی برای طراحی لوگوی جواهر فروشی از رنگ طلایی و یا سفید به دلیل تناسب آن با رنگ طلا و جواهر استفاده میشود و در کنار آن رنگهای تیرهتری همچون مشکی، سورمهای و یا آبی نیز به عنوان رنگ مکمل مورد استفاده قرار میگیرند که جلوه خاصی به لوگوی شما میبخشند. وسایل روشنایی آبی که از فروشگاهی معروف خریداری شده اند نیز بر روی دیوارها قرار دارند. دکوراسیون این فروشگاه و تمام وسایل آن دست ساز می باشد تا هنر و تکنیک زنده ایتالیایی را به رخ بکشد. ما با تلفیق هنر و زیبایی و موارد امنیتی، بهترین را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. دقت کردن به این نکته که متقاضی کالایی که ارائه میکنید چه کسی است و چه نوع سلیقهای دارد از بایدهای طراحی داخلی مکان تجاری شماست. تهیه یک گالری یا مغازه مناسب برای طلافروشی قدم مهم بعدی در این کار است، که باید با دقت انتخاب شود.
به این منظور سقف اصلیِ آجری به صورت اکسپوز در پس حرکت های امروزی (مکعب های کرومی سقف) دیده می شود. منظور از طراحی لوگو پویا این است که لوگوی شما به صورتی طراحی شود که با گذشت زمان، قابلیت ایجاد هرگونه تغییر در لوگو با حفظ عنصر و یا نماد اصلی آن وجود داشته باشد. نورپردازی مناسب نیز دیگر فاکتور تأثیرگذار بر ظاهر فروشگاه است و اگر طلافروشان بتوانند نورپردازی مناسبی ایجاد نمایند، محصولات طلا و جواهر نیز زیباتر به نظر رسیده و مشتری برای خرید ترغیب میگردد. ایجاد هارمونی در دکوراسیون مغازه طلا فروشی نقش بسزایی دارد و باعث زیبایی بصری می شود. پاکسازی این جواهرات از گرد و غبار و کثیفیها توسط اسپریهای مخصوص تاثیر زیادی در جلب مشتری دارد. این مغازه ها پر از طلا بوده و ممکن است مورد تهاجم قرار بگیرند. سوال اصلی طراحی و بازسازی طلافروشی هومهر یزد این بود که چگونه می توان در شهری با سابقه تاریخی فرهنگی، مغازه طلا فروشی طراحی کرد که علاوه بر پاسخگو بودن به نیازهای پروژه، به فرهنگ وشهر خود وفادار باشد و از کلیشه های موجود همچون استفاده از متریال های لوکس نیز فاصله بگیرد.
نکاتی مانند ارتفاع ، شکل ، رنگ ، متریال و فرم ویترین از جمله مواردی است که اثر زیادی بر طراحی و ذهن مشتری میگذارد. لوگوهای ساده اما جذاب بسیار سریع و راحت توجه و اعتماد مخاطبان را به خود جلب میکنند و به نمادی ماندگار در ذهن آنان تبدیل میشوند. یا بالعکس از به نیت خرید پوشاک زنانه وارد پاساژی میشوید اما حتی یک لحظه رغبت نمیکند وارد بوتیک زنانه ای که در آن لباس مدنظر شما را دارد وارد شوید. اما شما می توانید خاص باشید؛ این ایده مخصوصا برای طراحی دکور طلا فروشی کوچک می تواند بسیار جذاب باشد.
دستبندهای نگین دار برای پوشیدن با لباس مجلسی بسیار مناسب هستند. و پایه هایی برای آن در نظر گرفته و روی آن را با MDF روکش چوب و بدنه آن را ورق سنگ مصنوعی مارمونایت کاور کردیم. در نهایت نیز کارهای دکوراسیون آنجا را هم با ترکیبی از لمسه کاری، ابزارهای پلی اورتان آماده، پتینه کاری سقف، قاب سازی های گچی روی دیوار و آینه ی دکوراتیو داخل آن انجام دادیم، کلیه ویترین ها و کاور گاوصندوق و همچنین ویترین ورودی مغازه و در ورودی که کار نجاری با چوب و ورق MDF روکش چوب بلوط و رنگ وایت واش صورت پذیرفت. ایرانادکور مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی ، ضمن اهمیت دادن به فضاهای کسب و کار ، راه را برای کاربردی تر و ایمن تر کردن محیط هموار می نماید . مقدم مانکن ، می تواند در این زمینه به شما کمک کند و با توجه به فضا و مساحت مغازه شما ، بهترین و زیباترین دکوراسیون را برای مغازه شما پیاده سازی کند. طراحی درست و همچنین زیبای یک مغازه به خصوص مغازه های طلافروشی که برای امنیت بیشتر مغازه این اجناس قیمتی را از تیررس دید مشتریان دور نگه می دارد، هدف اساسی در طراحی دکوراسیون داخلی این فروشگاه هاست.
یک دکور شیک و زیبا برای شما سودمند خواهد بود. اصل «سادگی» مهمترین نکتهای است که برای سفارش و یا طراحی لوگو جواهرات باید به آن توجه داشته باشید تا خروجی طرح شما لوگویی شیک و مجلل برای برندتان باشد. طراحی چنین قسمت هایی باید با توجه ویژه انجام شود تا بتوانید آن ها را در مرکز دید مشتریان قرار دهید. تنها در این فروشگاه قسمت لباس های رسمی تر و مجلسی به طور کامل بر طبق سبک معماری باروک طراحی شده و از فضای عمومی فروشگاه لباس جدا شده است. با بررسی وضعیت قبلی مغازه و خیابان محل پروژه که راستای طلا فروشی ها است، طراحان دریافتند که ویترین ها علاوه بر عدم کیفیت مناسب جهت فضای ایستادن و تماشای مشتری، با محل عبور و مرور عابرین در پیاده رو تلاقی دارد بنابراین مبنای شروع طراحی، با بازبینی دکور ویترین های سنتی و عقب نشینی آن از جداره پیاده رو در نظرگرفته شد. در مورد دیوارها طراحان از تکنیک های مدرن برای ساخت نورگیرها و پرده ها استفاده کرده اند که جایگزین بسیار مناسبی برای نوع سنتی و قدیمی آن هاست.